Hello Kitty

För mer än ett år sen var jag och min älskade pojkvän på en pizzeria.

-Här har dom en "killer god kycklingsallad", sa han.   Bra sagt till en vegetarian...

Iaf,
För nån dag sen var vi där igen och då åt jag den killer goda kycklingsalladen. 

När vi väntade på att vi skulle få vår sallad kom det en tjej i rullstol, hon hade med sig en kille som såg så kul ut att det va svårt att hålla sig för skratt. Det går inte att beskriva hur kul han såg ut så jag gör inte det.

Pizzakillarna sa något till varandra och kolla på dom två, så skratta dom. Även om vi inte förstod exakt vad dom sa så visste vi ju vad dom menade.

Helt plötsligt kommer tjejen fram till mig (rullandes) och jag blir jätterädd. För jag tror typ att hon ska säga
-Kan du sluta stirra på mig för fan!!

men hon säger
-Var har du köpt den där tröjan?

Jag måste tänka i flera minuter (känns det som) innan jag ens får fram ett "Ehm..."

-På H&M
- Aha för den var jättefin. Jag va nyligen i Thailand och där hade dom jättemånga sånna så jag trodde du hade varit där.
(här tänkte jag säga)
-Aha, nej jag har bara vvarit i Uppsala.
(men jag sa)
-Aha okej.
-mm..hejdå
Sen rulla hon iväg.



Detta var nog det längsta inlägget jag någonsin har skrivit.
.Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0