På stan

Idag på stan såg jag plupp
Plupp

Nej inte den plupp.
Plupp
Just det, den här pluppen. han e ju söt han :)

Sen sågs även Kirsti Tomita Och min engelsklärare.



+ typ väldigt många glada och galna turkar som hoppa på alla bilar som åkte igen folkmassan mitt på gatan. Vi stod en bit därifrån och såg på när alla ställde sig på en taxi och skrek. Sen vände sig alla om och sprang mot oss och jag fick panik!!

Men dom var på väg till en buss som stod bakom oss och hoppa dom på den medans vi körde ifrån dom.

Kommentarer
Postat av: Catrin

aso omg , den där plupp är JÄMT i stan xD alla ser honom .. usch nej han är inte söt O_O man ser knappt fejjset på honom ;O

2008-06-17 @ 09:13:26
URL: http://ilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0