Anus?

Herre gud va det är tråkigt att blogga. Det finns inget att skriva om.

Eller jo, jag kan berätta om när jag åkte till skolan i morse. Jag vakna vid på fem nånting när min fästman skulle gå till jobbet. Somna om och vakna igen vid sex, gick ut med hunden, hämta brev på posten och va jätteduktig. När jag gick till tunnelbanan insåg jag att jag va ovanligt tidig.

Idag började jag kl 8:30 och redan kl 8 va jag på bussen som bara tar tio minuter.
Lulle: "är du redan på bussen du som annars brukar va sen hela tiden."
Vilket inte är sant. jag kommer visst i tid. Men just i dag kanske det vore bätte om jag kommit försent. För det var en olycka på vägen och helikoptrar och grejer som kom och landa på vägen. SÅ där stod jag i 40 minuter och kom försent.

Jag ska aldrig mer va ute i god tid!! om jag hade tagit bussen som gick kvart över hade den bussen tagit en annan väg och jag hade inte missat lika mkt av lektionen.

Kommentarer
Postat av: jazzi

hah , man ska göra som man brukar helt enkelt =)

2008-08-31 @ 19:34:28
URL: http://jazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0