Bra med skönhetsideal!

Bara för att jag bara skriver tråkiga inlägg om hur många besökare jag har så kommer här ett annat inlägg.

Jag tycker faktiskt att det är bra med skönhetsideal om att man ska vara smal. MEN inte att man ska vara sjukligt smal som ett skelett. Det är iaf bra för mig med skönhetsideal...

Om det inte fanns en massa reklambilder överallt med smala tjejer så skulle jag inte bry mig om min kropp. Då skulle jag äta tårta till frukost varje dag och bara ligga på soffan och inte göra nånting. Då blir man tjock, och jag vill inte vara tjock. Dels för att jag tycker att det är fint att va smal och för att det är ohälsosamt att vara överviktig.

Nu blev det här inlägget väldigt fel och oerhört lätt att misstolka, men va fan!
jag fattar iaf vad jag menar....   puss heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: Sonny

Haha helt rätt..



Så som jag tolkade så menade du att om skönhetsidealet i tidningar/posters osv. är på fettojävlar så skulle du också bli fet.. eller nått



jaja... lallalalallala

2008-06-14 @ 22:17:44
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: Mulle

jag tror faktiskt det... (eller kanske inte för att det är ohälsosamt..)för så var det ju förut, asså för jättelänge sen på gustav vasas tid:P



om man va rik hade man mat och va fet :P

2008-06-14 @ 22:21:03
URL: http://mullsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0