Jag som fotograf

Idag på lillebrorsans skolavslutning fick jag leka fotograf :) brorsans lärare kom fram till mig och fråga om inte jag kunde ta lite bilder med hans kamera, eftersom han skulle ha fullt upp med annat.  En applåd för mig bara för att jag är så bra. Om jag får bilderna av läraren snart kanske dom kommer upp här.


Min Lillebror va bäst som basist. Nu är jag en stolt storasyrra :)

Juste, det sprang runt ett litet filmteam och filmade på skolavslutningen. Tydligen har dom varit på skolan flera månader. Dom gör en serie om skolmaten och Bäckahagen har haft en "stjärnkock" på besök. Så jag fick gömma mig hela tiden för att inte fastna på bild. Vi får väl se hur bra det gick. i typ oktober...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0