Kisskorvar

Ju fler bloggar jag läser och ju fler kommentarer till inläggen jag läser, ju mer hatar jag dom. Jag tror alla vet vilka jag menar...

"Fin blogg, kolla gärna min"
"Jag har en tävling på min blogg, kolla på den"
"Hoppas du får en trevlig dag"

Visst det är väl trevligt att någon önskar en en trevlig dag. Men det är ju inte det dom egentligen gör. Allt dom vill är att få fler läsare till sin egen blogg. Dom värsta är dom som skriver exakt samma sak till typ alla bloggar den "läser", för dom läser ju inte ens inlägget. Bara "bla bla bla läs min blogg.."

Jag tycker bara sånt är så jävla tråkigt. Inga flera sånna kommentarer till mig tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0