Örhängen

För ett par månader sen tappade jag mitt örhänge och trodde att jag aldrig skulle få tillbaka det. Det var egentligen inget speciellt örhänge, bara en ring, men jag uppskattade det inte förrän det var borta. Någon vecka efter att jag tappat det kom min pojkvän med den glada nyheten att han hade hittat mitt örhänge.

i scoutlokalen av alla platser.
För några dagar sen tappade jag samma örhänge igen. Och då gick jag runt i stan. Sen gick vi in i affärer och pröva kläder och sånt och när jag kommer hem, vad ligger då på golvet i hallen om inte, Mitt älskade örhänge :)

Nu får jag itne tappa det fler gånger för då får jag nog inte tillbaka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0