Trender

Nu har jag hittat ännu en ny trend i kommentarerna här bland alla bloggar.


att bara kommentera tomt, ingenting. Huvudsaken är ju att ens bloggadress står där.

Ibland har jag faktiskt råkat kommentera så där tomt en gång. Men till mitt försvar så var det för att jag råkade trycka på enter när jag skulle trycka på "knappen-som-byter-rad". Nån stans i min hjärna blev det fel och jag tröck fel. men man kan inte göra fel på 5 bloggar i rad.

Jag tycker det är så dåligt att man utnyttjar andras bloggar som reklampelare. Skriv om något intressant istället så får du fler läsare!

Kommentarer
Postat av: Jessi

åh vad jag håller med dig i det här!!! Det är sjukt irriterande att man egentligen skiter i vad personen skivit, utan man vill bara göra reklam för sin egen blogg...

2008-06-25 @ 23:19:25
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: blä

*tryckte

2008-06-26 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0