Vad fan är meningen??

En sak som jag inte förstår är lösenordsskyddade bloggar.
Vad är då meningen med en blogg om inte vem som helst kan läsa den. Då vill man ju bara att sina vänner ska läsa den.
Då kan man lika göra träffa dom och berätta om allt det "intressanta men gud så hemliga" som händer i ens liv. Eller om man inte vågar säga det kan man ju skicka massmail till alla som man vill ska veta, men som man inte vågar säga...

Äh jag fattar inte meningen med det hela, Kan någon förklara???

Kommentarer
Postat av: emelie

SVAR; oh, tack så mycket! :)

2008-06-15 @ 13:24:32
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Frida Carolin

okej, tack då vet jag själv så det jag ganska bra men man vet ju inte hur andra reagerar :P önskar att jag kunde säga att du hade en fin blogg men inte preccis :P

2008-06-15 @ 14:46:31
URL: http://fridacarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0