Välkommen hem

Så där NU är jag hemma igen, gick hemifrån vid halv tio och har inte varit hemma sen dess.

Nedan följer en lista på allt tråkigt jag har gjort idag, så om du inte vill läsa allt så kan du dra nu.

Först sprang jag till tunnelbanan för jag va sen och skulle komma försent. Så såg jag en helt förvirrad knarkar-tjej sprang runt och klättra över staket. Iaf, när jag kom ner till tåget kom det på en gång. Jag verkligen älskar när det är så. Palla vänta.

På tunnelbanan satte sig knarkar-tjejen en bit ifrån mig och stirra på mig hela tiden. Vid mariatorget satte hon sig bredvid mig men jag gick av i slussen.

Så gick jag till tandläkaren och var framme 09:59 perfekt.
22 augusti ska tandställningen väck. Längtar!!!

sen skulle min älskade pojkvän va utanför vid tjugo över. Tio i elva va han där.... palla vänta...
Iaf, så jobba han och bla bla bla

Nu till det roliga, vid sju eller nått åkte vi till kista och shoppa kläder :]   kanske kommer bilder sen.

det va väl kanske värt dom där 5 timmarna jag fick vänta.
puss, jag älskar dig. Älskade pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0