Lulles överraskning

Lulle har en överraskning till mig och nu börjar det här bli lite läskigt.
Hon har gett mig en ledtråd i form av ett kvitto

Coop konsum högdalen.
kassör: sandra
2008-05-28  14:45:15

Calippo cola    2st *9.00                                     18.00
Calippo refresh                                                      9.00
Nogger                                                                  13.00
Twister            3st * 10                                         30.00

 att betala                                                             70.00

tillbaka                                                                    0.00



Vad menar hon med det här??


Hon säger att jag kommer rulla runt på golvet som en korv och skratta ihjäl mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0