Min lillebror

Min lillebror är tretton år.
Hurra tonåring!
Jag tycker iaf att det är väldigt intressant att se hur det utvecklas.
Han blir arg för ingenting och ibland är han världens goaste.

När vi va i en klädaffär, då tog han loss en prislapp som det stod 179:- på.
Så satte han den på sina byxor, på snorren.
han sa: och sen skriver man mm efter. höhö
179mm
17.9 cm
bra jobbat brorsan.


Det är en massa grejer som händer för honom nu. jag har lust att säga: jag förstår brorsan, jag har varit där.
Men jag förstår inte, jag har ingen jävla aning vad som händer i hans liv nu. Jag är som en sån där jobbig förälder som tror att man förstår för "man har ju varit där" men man förstår inte. Man fattar absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0