Rix topp 6

Idag ringde jag och Lulle till Rix fm. (som vanligt) Det va länge sen vi kom fram och fick prata med honom men idag kom båda fram :)

-Rix fm hallå?
-Hej!!!
-Hej vad heter du?
-Mulle.
-Hej Mulle vem vill du rösta på?
-Jason Mraz så klart!
-Ja det e bra. Kommer du på rix fm festival ?
-Japp och jag och Lulle ska stå längst fram!
-Haha det e bra det. Vi får se om jag får gå upp på scenen.
-Det hoppas jag!
-Jag me, då kan vi vinka till varandra.
-JAAA!!!
-Ha det bra så syns vi då.
-Ja detsamma, Hejdå.

image6Erik Wedberg <3

Kommentarer
Postat av: Catrin

haha , gillar du han eller ? o.O xDDD

2008-05-07 @ 15:26:32
URL: http://www.wiiho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0