2 girls 1 cup (bild)

I morse när jag vaknade och kollade på klockan såg jag att min dag var förstörd. Kl var 10. Jag skulle va i hellas kl 10. Inte bra. Kollar på telefonen. 4 sms.

mest från linda. Så jag svarar: Jag har försovit mig! :'(
Linda: Jävla balle mulle. Jag visste att du skulle komma med någon bortförklaring till att få va hemma och spela sims.
(tror du på största allvar att jag frivilligt skulle vilja ha en hel dags frånvaro för att spel sims?)

Jag: kul att du litar på mig...
Linda: Du litar inte på mig.

Jag: Nej för du ljuger. Och det här är sant. Jag vakna nyss.
Linda: Kanske medvetet? Aja du hinner om du skyndar dig. Vi ska ju bara gå runt. Vi kan vänta på dig. Vi börjar halv.
(låter som min morsa "du hinner om du skyndar dig...")

Jag: Tror du det själv eller?!  Jag får jättedåligt samvete för att jag försovit mig. För jag vet att ingen kommer tro på mig. För jag har inga riktiga kompisar som litar på mig. (jag hade fel, Carro & Jojjo <3<3<3 )
Linda: Men du hinner ju om du skyndar dig. Om du inte ens tänker försöka att komma så förstår du väl att ingen kommer tro på dig?

Jag:Det skulle ta två timmar för mig... Jag skulle typ komma dit sen åka hem igen.
Linda: Vadå två timmar? Så långt bort bor du inte. För mig tar det 38 minuter och det går fortare för dig.

Jag: Men jag kanske ska duscha, klä på mig, äta frukost och gå ut med wilma först?
Linda: Ser du? konstigt att man inte tror på dig.

Jag: Så du menar att jag bara ska resa mig och gå till tunnelbanan så här? Inte duscha, klä på mig eller äta först? Har din hjärna semester eller?
Linda: E man sen så skyndar man sig ju det snabbaste. Orka gå ut med hunden och äta värsta frukosten när man är sen. Du låter väldigt otrovärdig.
(sen när äter jag "värsta frukosten"?)

Jag: Klart att jag måste gå ut med hunden pucko. Du är ju helt störd. Nu vill jag inte ens åka dit för du är så knäpp.
Linda: Ush på dig. Det var det du villehela tiden. Inte åka. Men orka slöa. Ta med hunden då.

Jag: JAG SLÖAR INTE DIN JÄVLA IDIOT. FATTA ATT JAG INTE KOMMER KOMMA. JAG FÖRSOV MIG OCH NU VILL JAG INTE HELLER TRÄFFA DIG.

Kommentarer
Postat av: Emil

heheheh tack så mkt =)

Postat av: Emil

hehehe berätta =)

Postat av: desirée

jag är väl din riktiga vän också :(

2008-09-03 @ 16:39:22
URL: http://dessu.blogg.se/
Postat av: Catrin

thahhaha , de är kalrt man vill vara hemma och spela sims , förstår bortförklaringen mull :P (a)

2008-09-03 @ 16:47:37
URL: http://wiiho.blogg.se/
Postat av: Mulle

det va ju ingen bortförklaring. mupp-catrin. du fattar ju inte alls det

2008-09-03 @ 18:40:24
URL: http://www.metrobloggen.se/mulle
Postat av: Mulle Hagberth

klart att du är dess :) <3

2008-09-03 @ 18:40:52
URL: http://www.metrobloggen.se/mulle
Postat av: Catrin

tack då snopp mulle . :( ..

2008-09-03 @ 23:37:41
URL: http://wiiho.blogg.se/
Postat av: CarrCarr

lilla mulls, älskar dig <3 men vart är du idag? :'( har inte sett dig i skolan än :(

2008-09-04 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0