Full utan sprit

Igår va nog min bästa fylla. Helt utan sprit.

Det var "inspark" igår. En mupp i min klass bestämde plats, mitt ute på landet. Varför? för han bor där.

Först åkte vi 40 minuter ut på landet, och när vi kom fram sa Dessi "det här suger, vi drar hem" så vi gick rakt över vägen och vänta på bussen tillbaka till stan. Alltså 40 minuters bussresa igen. Under den tiden hinner vi bestämma att vi ska på fest med nån annan och vi hinner dessutom ändra oss.

När vi kommer till stan står där lite folk från trean. Jonna Oskar och Panda. Och dom tycker att vi ska följa med dom till insparken. Jaaaa det gör vi. Dessi och hennes kompis drar hem och jag och CarrCarr hänger med treorna.

Några fulla tvåor vinglar förbi oss och då blir jag och CarrCarr fulla. Heeeelt perfket.   :D

Så åker vi fel buss och går vilse nånstans. Men tillslut hamnar vi iaf där alla andra är. Eller var. dom flesta har dragit. Så det är bara dom fullaste kvar. Det känns konstigt att se fulla människor när man själv inte är full. Man ser verkligen utvecklingsstörd ut.

I 40 minuter väntar vi på sista bussen. Och då kommer polisen och frågar var festen är. VI som inte är fulla säger att festen är slut så dom åker iväg igen. Sen drar vi till donken och fyllekäkar utan att vara fulla.

Carro orkar inte åka hem till sollentuna så hon sover hos panda. Panda, Carro och Jonna drar till bussen och kvar står jag och Oskar.

Sen kommer min älskade fästman och hämtar oss.

snipp snapp snut så va denna inspark slut.

Kommentarer
Postat av: CarrCarr

jag sov hos panda :D carrcarr hade en fin kväll och vart väldigt förvånad att inte vakna hemma :O

2008-09-14 @ 14:59:12

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0