Lever under ständig rädsla

Nu för tiden lever jag under ständig rädsla. Det är pågrund av grannarna som bor under oss. För typ ett halvår sen la dom massa lappar i vår brevlåda flera gånger. Oftast dagarna efter att vi hade haft väldigt bra, hårt sex på natten. Men i stället för att skriva "vi hör när ni knullar och kan inte sova" så skrev dom "Har du ett gym eller? Ta av dig träskorna!"

Jag fattar inte, är det något slags hemligt kodord för ord dom inte vill säga eller? Dom kanske inte har haft bra sex på ett par decennier så dom kanske har glömt hur det är.

Igår när jag hade varit i affären och handlat middag mötte jag dom i porten. Det var nog första gången jag träffa dom faktiskt. Tanten var jätteglad och sa "men gå in du först, du som har matkassar.". MEN! När vi skulle gå ut i går igen lite senare så öppnade hon sin dörr när vi gick förbi. Och så sa hon åt oss att vi skulle va tystare. Vi stod där i säkert fem minuter och blev utskällda av en viskande tant jag knappt hade träffat. Så nu är jag jätterädd för att ens gå runt i lägenheten. Jag kommer sitta härr på min stol hela dagen för att jag inte vågar gå runt i mina "träskor".

(Är den på allvar någon som går runt i träskor i en lägenhet?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0