Torsdag! .. eller är det fredag... jag vet inte

Idag hade jag bara en lektion. Foto från kl 8:30 - 12. Skönt :D
Vi skulle fota svartvitt med muppkameror. Så vi kunde ínte se bild förrän vi framkallat dom. Det va faktiskt inte så läskigt att va i mörkerrummet ^^.
 
Men iaf. Det vi skulle foto var "personligheter". Denise skulle ta ett kort på mig när jag stod mot en vägg och såg cool ut. Då åkte en båt förbi och några killar busvissla på mig :D

När jag kom hem från skolan var jag av någon anledning jättetrött. Och det var resten av min familj oxå ^^
Vi somna vid två och vakna vid sju ungefär. Det kommer va svårt för mig att somna i natt. Då kan jag ju va uppe och göra läxan.

Nu ska jag... jag vet inte vad jag ska göra men iaf ^^ HejdooooOOOooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du? :)

Trackback
RSS 2.0